Branilaca Bosne 2A
Zenica, Bosna i Hercegovina

+387 32 442 750
info@chronos.ba

PON - PET
08:00 - 16:00

Sve što je lijepo privlačno je oku. Procjene ličnosti se često vrše na osnovu izgleda, tako da ako je osoba lijepa, automatski joj se pripisuju i druge dobre osobine. Koliko god se trudili biti iznad procjene na osnovu fizičkog izgleda, fizički izgled je ono što ostavlja prvi utisak koji formira mišljenje da li nam se neko sviđa ili ne.

Sve navedeno možemo prenijeti na proizvode i usluge, tj. izgled istih, ali i način na koji se prezentuju je ono što ih prodaje. Kupci mogu biti različith profila, ali proizvod ili usluga bi trebala biti formirana da zadovoljii većinu tih profila. Sa lijepim, urednim, ali i pomalo jedinstvenim izgledom se ne može pogriješiti.

Kada već imamo proizvod/uslugu koja zadovoljava aspekat „prvog utiska“, potrebno je osmisliti i uložiti u reklamu. Htjeli ili ne, reklama prodaje proizvod i reklama je ono što zadržava stare i budi nove kupce. Sam dizajn, izbor boja proizvoda ili način predstavljanja usluga šalje određenu marketinšku poruku. Nivo kreativnosti marketinške poruke određuje njenu uspješnost. Marketinška poruka je sadržana i u cijeni, obično ono što je jeftino šalje poruku da to može imati svako, što smanjuje atraktivnost proizvoda, dok skuplje stvari bude veću želju i potrebu, što ne znači da je kvalitet srazmjeran cijeni. Mada određeni nivo realnosti cijene je neophodan.

Internet otvara niz mogućnosti reklamiranja, od  velike važnosti je proizvode/usluge reklamirati putem društvenih mreža, web stranica, blogpostova i svih pristupačnih kanala dostupnih široj javnosti.

U razvijenijim zemljama sva kupovina proizvoda/usluga je moguća putem interneta, taj trend se razvija i na našim prostorima. Od internet prodaje ne treba bježati, već istoj treba pristupiti ozbiljno  i profesionalno, podjednako kao i u realnosti, jer time se izgrađuje reputacija firme, ali i proizvoda/usluge.

Internet prodaja zahtjeva kreativnost, jer se kupovina vrši bukvalno na osnovu viđene slike, eventualno napisanog teksta, kratkog slogana. Ludost je ne iskoristiti gotovo besplatno reklamiranje putem interneta i uz malo kreativnosti povećati prodaju, bolje se prezentovati i zagolicati potencijalne kupce. Važno je napomenuti da redovno ažuriranje informacija o samoj firmi, proizvodima i uslugama govori o istoj da je aktivna, stalno u pokretu, “vrti” se pred očima, te brend firme postepeno „ulazi“ u podsvijest kupaca. Tačno da je teško u gomili reklama pronaći svoje mjesto pod suncem, ali uz malo kreativnosti i upornosti mjesto je zagarantovano.

Fotografija preuzeta sa: www.pixabay.com
Pripremila: Sukejna Čaplja