Djelatnost Društva CHRONOS obuhvata širok spektar usluga poslovnog savjetovanja, računovodstvenih usluga, prometa računarskom opremom i prometa medicinskim sredstvima.
U skladu s našom vizijom, primarni cilj CHRONOS-a je da nas kupci, poslovni partneri i lokalna zajednica prepoznaju kao stručnu, pouzdanu i kvalitetnu kompaniju koja kontinuirano unapređuje svoje poslovanje.
Politika kvaliteta čini temelj sistema upravljanja kvalitetom prema standardu ISO 9001:2015 i sastavni je dio poslovne politike Društva.
Osnovni principi na kojima gradimo sistem upravljanja kvalitetom su:
- zadovoljni kupci
- osigurani kvalitetni proizvodi i usluge
- stručni i motivisani zaposlenici
- zadovoljne ostale zainteresirane strane
- kontinuirani rast i unapređenje poslovanja Društva
Fokusiranje na kupca i uspješno ispunjenje njegovih zahtjeva i očekivanja, ključni je pokazatelj kvaliteta naših proizvoda i usluga i zato posvećujemo posebnu pažnju unapređenju komunikacije s kupcima.
Podizanje kvaliteta naših proizvoda i usluga temelj je rasta i razvoja Društva. Težimo da se kvalitetom naših proizvoda i usluga i inovativnim pristupom u poslovanju razlikujemo u odnosu na našu konkurenciju.
Sarađujemo sa pouzdanim i renomiranim dobavljačima medicinskih sredstava sa kojima gradimo kvalitetan partnerski odnos, stvarajući tako lanac vrijednosti bez slabih karika.
Kontunuiranim edukacijama naših zaposlenika i motivirajućom radnom sredinom želimo postići uključenost zaposlenika u unapređenje i poboljšanje procesa rada. Svi zaposlenici predano rade na preuzetim obavezama sa ciljem da opravdaju ukazano povjerenje kupaca i uprave Društva.
Unapređenje i poboljšanje sistema upravljanja kvalitetom postižemo kroz četiri osnovna koraka: planiraj, uradi, provjeri i popravi, koje ćemo stalno ponavljati ali uvijek na višem nivou kvaliteta, čime ostvarujemo trajno poboljšanje naših proizvoda i usluga i komunikacije s kupcima i poslovnim partnerima.
Objavljujemo Politiku kvaliteta u cilju upoznavanja s njenim sadržajem svih zaposlenika.
Rukovodstvo CHRONOS-a izjavljuje da je Politika kvaliteta obavezujuća za sve zaposlenike Društva i da u svojim poslovnim aktivnostima, u okviru svojih ovlaštenja i odgovornosti, primjenjuju njezina načela.