Branilaca Bosne 2A
Zenica, Bosna i Hercegovina

+387 32 442 750
info@chronos.ba

PON - PET
08:00 - 16:00

INTERA Tehnološki Park nastavlja pozitivan trend educiranja i usavršavanja poduzetnika i onih koji će to tek postati kroz program Startup akademije. Startup akademija će polaznicima potpuno besplatno pružiti podršku u razvoju i budućoj realizaciji poslovnih ideja kao i osnovna znanja potrebna za uspješno vođenje preduzeća i opstanka na tržištu. Radi se o edukativno-mentorskom programu koji pojedincima i timovima s poslovnim idejama pruža podršku u početnoj fazi njenog razvoja.

Kako biste uvidjeli što je sve nužno za vaš budući poslovni uspjeh, neophodno je da prođete sljedeće faze realizacije Startup akademije:

Prijava za sudjelovanje 

Da biste se prijavili na Startup akademiju, sve što trebate učiniti je popuniti jednostavni obrazac na sljedećem linkunajkasnije do 10.9.2016. godine. Pravo sudjelovanja imaju pojedinci i timovi s poslovnom idejom, bez obzira na dob i sektor. Broj sudionika je ograničen, a selekcija će se napraviti na temelju kvalitete poslovne ideje, pri čemu su glavni kriteriji potencijal poslovne ideje, kompetencije pojedinca/tima, tržišni potencijal i inovativnost proizvoda.

Prva selekcija će biti završena do 15.09.2016., nakon čega će odabrani timovi biti pozvani da predstave svoje ideje pred INTERA TP komisijom. Nakon toga će uslijediti konačna selekcija timova koji će biti uključeni u program.

Razvoj poslovne ideje

U periodu od sredine sepmtembra do kraja novembra sudionici Startup akademije će imati priliku proći petnaestodnevnu (15 dana) obuku, koja će obuhvatiti sljedeće module:

1.    Razvoj poslovnog modela

2.    Analiza tržišta i minimalno održivi proizvod

3.    Istraživanje tržišta

4.    Finansije za startupe

5.    Growth marketing i growth hacking za startupe

6.    Prezentacijske vještine – How to pitch

7.    Prodajne vještine

Uporedo sa pohađanjem obuka sudionici će raditi na razradi svoje poslovne ideje i izradi poslovnog modela. Pri tome će ih usmjeravati i savjetovati uspješni poduzetnici iz BiH i regije koji će im pružiti mentorsku podršku prilikom razrade ideje.

Demo dan i novčana nagrada

Nakon završenog edukativnog dijela svi sudionici će imati priliku svoje poslovne ideje prezentirati komisiji koja će odabrati pobjednika programa. Pobjednički tim će osvojiti novčanu nagradu u iznosu od 5.000,00 KM za razvoj poslovne ideje koji će im biti dodijeljen nakon registracije preduzeća, a navedena sredstva mogu biti utrošena za troškove registracije, sudjelovanje na sajmovima, razvoj ljudskih resursa, zaštitu prava intelektualnog vlasništva, poslovni vizualni dizajn, istraživanje i razvoj ili konsultantske usluge.

Naravno, jedna od pogodnosti je i vaš potencijalni ulazak u poslovni inkubator, gdje novi poduzetnici dobivaju puni paket podrške koji osim mentoriranja uključuje i kancelarijski prostor po povlaštenim uvjetima, usluge poslovnog savjetovanja, edukacije, povezivanja sa partnerima u zemlji i inozemstvu te posredovanja pri traženju investitora.

Ovaj ciklus Startup akademije finansira se uz podršku Ministarstva vanjskih poslova Kraljevine Norveške (NMFA).

Za sve dodatne informacije možete nam se obratiti na info@intera.ba ili 036 327 972.

Fotografija preuzeta sa: www.pixabay.com
Izvor: www.intera.ba