Branilaca Bosne 2A
Zenica, Bosna i Hercegovina

+387 32 442 750
info@chronos.ba

PON - PET
08:00 - 16:00

Đuricu sam prvo upoznala virtualno, na Twitter-u, a potom u RL na konferenciji Proactive X. Kroz druženje i priču sam saznala da je Đurica više od jednog čovjeka. Sve što radi, radi sa ljubavlju i puno ambicija. Pitali smo Đuricu kako sve svoje aktivnosti uspjeva uskladiti, kako funkcioniše na više različitih polja i, što je najinteresantnije, odakle energija za sve.

Da krenemo od muzike, član ste benda Sopot. Od kada postoji Sopot, šta svirate?

Bend SOPOT postoji 10 godina. Sedmog maja smo svirali i konceret u to ime, zajedno sa Vasil Hadžimanov Bendom.
SOPOT iza sebe ima tri albuma, pet spotova, te preko 250 odsviranih koncerata širom Ex-Yu, ali i EU. Što se tiče muzike, u pitanju je spoj tradicije, elektronike, ali i alternativne gitarske muzike, prožete neobičnim vokalnim linijama i  sa inspirativnim tekstovima.

Može li se živjeti od svirke u BiH? Kako vidite aktuelnu muzičku scenu u BiH?

Iskreno – nama nije pošlo za rukom da se jedino i isključivo bavimo muzikom te da tako hranimo porodice i plaćamo račune, ali ja znam neke kojima to ide.  Što se scene tiče, po meni je prilično šarolika, interesantna – rezime – nema nas puno, ali smo super.

Vlasnik ste Libra Srudio BL koji pruža usluge masaže. Od kuda ta ljubav?

Ljubav prema masaži potiče još iz srednje škole – medicinske. Masažom imate mogućnost da sa relativno jednostavnim setom zahvata i manipulacija otklonite nekom bol ili neku tegbu, te da kontinuirano djelujete na relaksaciji i prevenciji oboljenja.
To me zaista raduje i ispunjava, te osjećam neizmjernu zahvalnost što mogu da radim posao koji volim i da pomažem ljudima.
Kada ste smjer fizioterapeut u srednjoj školi, ljudi vam se bukvalno bacaju i pokazuju leđa uz komentar “ajde malo pritisni” i tako je to i krenulo.
Malo po malo i rodila se ljubav prema dodiru.

Bubsi Beba je bebi brend u BiH koji ste zajednički pokrenuli  sa suprugom, od nedavno ste i na novoj adresi u Banja Luci. Recite nam nešto više o Bubsi Bebi, koliko postoji, gdje se možete naći?

Za Bubsi Bebu supruga i ja volimo reći da je naše treće dijete. Nova lokacija je čuvena Boska, preciznije Trg Krajine 2 (lokal 13). To nam je do sada i najbolja lokacija, gdje smo najvidljiviji do sada i gdje mnogo bolje možemo iskomunicirati sa našim kupcima. Ideja o brendu Bubsi Beba je stara četiri godine, kada smo i napravili našu FB stranicu, te objavili prve fotke i “ponudili” se tržištu, a registrovali smo djelatnost u januaru 2014 – godine.

Generalna je ocjena da je teško pokrenuti i voditi vlastiti biznis u BiH. Kakva su Vaša iskustva?

Naša iskustva su uglavnom – pozitvna. I zaista sam iskren. Od administracije do naših saradnika i dobavljača uglavnom smo imali pozitivnu saradnju, dobronamjerne savjete i vjetar u leđa, bez obzira što tržište nije savršeno a kupovna moć slaba. Mislim da je stvar u ličnom pristupu – kako administraciji i državi, tako i saradnicima – mi smo pozitivni, iskreni i dobronamjerni, a onda nam se po nekom kosmičkom principu stvari tako i vraćaju. Naravno, podrazumjeva se da izvršavate svoje obaveze na vrijeme i fer. U tom slučaju, čak i ako se nekada stvari “zakomplikuju” lakše je doći do rješenja.

Po čemu se razlikuje Bubsi Beba od ostalih bebi brendova?

Osnovna razlika je što smo u mogućnosti da ispunjavamo želje 🙂 Dakle, dosta toga radimo po narudžbi – od štampe, do nekih komada, a opet s druge strane, radimo i serijsku proizvodnju koja ima autentičan dizajn, prepoznatljiv ali i duhovit.
Stalno se trudimo da uvodimo neke inovacije, počev od aplikacija koje štampamo, pa do novih komada. Upravo treba da plasiramo po prvi put dječije šorceve i haljinice i veoma smo uzbuđeni oko toga. Takođe, za razliku od ostalih domaćih bebi brendova, mislim da smo mi najmlađi na tržištu tako da još uvijek gradimo svoje mjesto pod suncem.

Kako izgleda voditi biznis sa suprugom :-)? Porodične firme imaju prednosti i nedostataka, kako se uklapate?

Iskreno, prije nego se i nama to dogodilo, često sam se znao našaliti sa prijeteljima koji su od ranije bili u istoj situaciji – vjerenici a u biznisu. Čak sam ih u par navrata znao pitati – kako ne dosadite jedno drugom, pa stalno ste zajedno???
Evo, sada, kada smo u istoj situaciji – nije toliko strašno koliko sam mislio 🙂
Obzirom da smo podjelili zaduženja, vrlo malo se jedno drugom “mješamo u posao”. Supruga je zadužena za modno – kreativni sektor, a ja za logistiku i organizaciju. Promociju zajedno radimo i smišljamo. Tu se nalazimo u istoj tački.

Može li Bubsi Bebu nabaviti i neko van Banja Luke?

Naravno da može. Slali smo naše proizvode po cijeloj BiH, ali i ostalim zemljama regiona i EU. Bubsi odjeća se može “vidjeti” na djeci svih BiH mjesta, jer smo u ove dvije godine slali u gotvo svako mjesto u BiH – i veće i manje. Dakle, preko naše stranice primamo dosta narudžbi iz cijele zemlje, kupci su prepoznali naš kvalitet, dopada im se naš dizajn i posvećenost poslu a često nas preporučuju, što nam mnogo znači. Zaista smo im zahvalni. Pored BiH slali smo i u Hrvatsku, Srbiju, Sloveniju, Austriju, Njemačku, Švedsku. Radimo na tome da budemo dostupniji i još brži u isporukama.

I za kraj, kako uklapate ova tri segmenta? Odakle energija za sve to?

Uklapamo tako što svaki segment ima drugačiji tajming. Obaveze za Bubsi koje se mene tiču uglavnom idu od 10 do 15. Masaže su najčešće poslijepodne i po dogovoru, a često i vikendom, jer tada radni ljudi i građani imaju najviše vremena da se posvete sebi i svom tijelu. Muzika opet najčešće ide takođe poslijepodne ili vikendima. Za sada sve funkcioniše – nekako. Vrijeme će pokazati šta će se dešavati u budućnosti.
Činjenica je da sve ovo ne bi bilo moguće bez međusobnog razumjevanja, uvažavanja, podrške i naravno ljubavi. U stvari – sve ovo o čemu sam odgovarao je plod ljubavi.

Razgovarala: Sanela Agačević