Branilaca Bosne 2A
Zenica, Bosna i Hercegovina

+387 32 442 750
info@chronos.ba

PON - PET
08:00 - 16:00

Kroz odjele zadužene za zapošljavanje u kompanijama prolazi veliki broj kandidata različitih profila, od onih najboljih do osoba koji ni s jednom kvalifikacijom ne zadovoljavaju oglašenim uvjetima radnog mjesta.
Stručnjaci za zapošljavanje znaju ugrabiti najbolje kandidate za poziciju koja im treba, i to vrlo vješto. Mislite li da ste pronašli trik kako se istaknuti u masi prijavljenih kandidata? Hm, vjerojatno su vidjeli sve trikove.
Umjesto da ‘izmišljate toplu vodu’, pokušajte s ovim trikovima kako bi vam potraga za poslom prošla glatko.

Napravite domaću zadaću

Savjet da životopis i molbu treba prilagoditi poslu za koji se prijavljujete ne znači samo da morate promijeniti ime kompanije u zaglavlju dokumenta. Domaću zadaću shvatite vrlo ozbiljno te napravite detaljno istraživanje prije prijave za posao, a posebice ukoliko ste pozvani na razgovor. Provjerite vrijednosti tvrtke, poslovnu kulturu i industriju te sve što ste saznali pametno uklopite u molbu za posao. Što se više vaša vjerovanja poklapaju s vjerovanjima kompanije, veće su vam šanse da će ozbiljno razmotriti vašu prijavu.

Uskladite online informacije s životopisom

Myhal također preporučuje da svoj životopis uskladite s informacijama koje se o vama prikazuju na društvenim mrežama na kojima imate otvorene profile. Vjerujte, stručnjaci za zapošljavanje ih zaista provjeravaju.
Ako ste u životopisu naveli da ste Asistent marketinga u XY kompaniji, na twitter profilu se predstavljate kao uspješan Community manager iste kompanije, dok ste na Facebooku ni više ni manje nego Voditelj marketinga, budite sigurni da ćete dobiti veliki ‘NE’ od potencijalnog poslodavca.
Uskladite informacije, i nemojte se lažno predstavljati na društvenim mrežama ili u životopisu.

Postignuća izrazite u brojkama.

Najbolji način da se istaknete u masi prijavljenih kandidata je da uključite konkretne brojke kada nabrajate vaša postignuća, savjetuje Erik Bowitz, ekspert za sastavljanje životopisa.
Direktno navedite koliko velike budžete ste predlagali, s koliko ljudi upravljali odnosno koje timove ste vodili, ili za koliko posto ste povećali prodaju vaše tvrtke. Ovo su postignuća koja zaslužuju mjesto u vašem životopisu.

Zadivite robota

Tražitelji posla često ne znaju da se stručnjaci za zapošljavanje i poslodavci često koriste automatiziranim sustavima prilikom pregledavanja pristiglih životopisa. Skeniranjem dolaze do izvještaja koliko se životopis poklapa s opisom posla. Ukoliko nema dovoljno jake povezanosti, vaš životopis stvarna osoba vjerojatno neće vidjeti”, naglasio je Bob Myhal, CEO tvrtke NextHire.
Kako biste prošli skeniranje, koristite ključne riječi konkretne industrije u vašem životopisu. Također, na najbolji mogući način iskoristite i ključne riječi navedene u opisu posla.

Nisu vam se javili? Javite se vi njima!

Stručnjaci za zapošljavanje vole kreirati bazu kvalitetnih kandidata kada im u tom trenutku ne mogu ponuditi posao. Čak i u slučaju ako ste vi kandidat koji nije siguran želi li zbog tog posla napustiti svoj sadašnji posao, velika je vjerojatnoća da će vas kontaktirati i provjeriti vaše poslovne ambicije nakon nekog vremena. Sve je to dio posla i očuvanja imidža tvrtke, odnosno žele ostaviti dojam da su uvijek otvoreni za prilike i kvalitetne kandidate.
Ako su vam obećali dati povratnu informaciju u roku tjedan dana, a niste eu dobili, kontaktirajte ih vi. Pokažite da ste proaktivni.

Izvor: MojPosao